بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی آلمان مشخص شد

فلیکس ماگات، سرمربی سابق ولفسبورگ معتقد است که او یک مربی قدرتمند برای به‌دست گرفتن هدایت آلمان خواهد بود و این چالش را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان عصر یکشنبه پس از شکست چهار بر یک مقابل ژاپن، هانسی فلیک، سرمربی این تیم را برکنار کرد. اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که فلیکس ماگات، سرمربی سابق ولفسبورگ فکر می‌کند کاندیدای اصلی برای نشستن روی صندلی مربیگری میزبان یورو ۲۰۲۴ است که کمتر از ۹ ماه به شروع این رقابت‌ها باقی مانده است.

او گفت: «من نمی‌دانم که DFB (اتحادیه فوتبال آلمان) چه مشخصاتی را برای این موقعیت در نظر گرفته است. اما به نظر من، کاملاً واضح است که ما در فوتبال اکنون نیاز فوری به کسی داریم که بتواند این تیم آشفته را که دیگر قادر به برابری با عملکردش نیست، دوباره گردهم آورد.»

دیتمار هامان، ملی‌پوش سابق آلمان، پیش از این درباره ماگات به عنوان سرمربی احتمالی جدید تیم ملی صحبت کرده بود. «ما اکنون به فردی با اقتدار و باتجربه نیاز داریم. بنابراین من تمام تلاشم را خواهم کرد تا فلیکس ماگات یا ماتیاس سامر را به تیم ملی بیاورم.»

اتحادیه فوتبال آلمان روز یکشنبه هانسی فلیک را برکنار کرد و افرادی مانند رودی فولر، هانس ولف و ساندرو واگنر به‌طور موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفتند. جانشین فلیک به‌طور قطع کمتر از یک ماه دیگر مشخص خواهد شد.

اگرچه آنها می‌دانند که متقاعد کردن او برای ترک لیورپول بسیار سخت است، رسانه مترو گزارش می‌دهد که یورگن کلوپ بهترین گزینه اتحادیه فوتبال آلمان (DFB) برای جانشینی او است. جولیان ناگلزمن که پس از اخراج از بایرن در ماه مارس بیکار بوده است و اولیور گلاسنر، سرمربی سابق فرانکفورت، نامزدهای بعدی هدایت ژرمن‌ها هستند.

رودی فولر که پیش از این از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ هدایت آلمان را برعهده داشت، به‌طور موقت مسئولیت‌های مدیریتی را به عهده گرفته و قرار است روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه مقابل فرانسه برگزار می‌شود، روی نیمکت مانشافت خواهد نشست. فولر از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ سرمربی آلمان بود.

کد خبر 686859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.