شهرداری و آبفا برای فصل بارندگی چاره‌اندیشی کنند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه در بعضی نقاط اهواز بالازدگی فاضلاب وجود دارد، گفت: شهرداری و شرکت آبفا باید برای فصل بارندگی به ویژه در معابری که آسفات نشده یا حفاری شده‌اند، چاره‌اندیشی کند.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح جامع فاضلاب و آب‌های سطحی یکی از مسائل بحرانی شهر اهواز است و دولت می‌تواند از محل بودجه در نظر گرفته شده به رفع این معضل کمک کند.

وی افزود: تجهیزات مورد نیاز برای دفع آب‌های سطحی توسط شهرداری اهواز خریداری شده است، اما با وجود اعلام شرکت آبفا مبنی بر نبود بالازدگی فاضلاب، در چند روز اخیر این امر چندین بار مشاهده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه در بحث آب‌های سطحی و پروژه فاضلاب اهواز کارهای بزرگی انجام شده است و امیدواریم تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: در بعضی نقاط مانند نهضت‌آباد، بالازدگی فاضلاب وجود دارد و با آغاز بارندگی، فاضلاب در خیابان‌ها سرریز می‌شود برای این کار باید تدبیری اندیشیده شود.

محمودی با بیان اینکه خروجی ایستگاه‌های پمپاژ آب باید بررسی شود، تصریح کرد: پروژه شبکه فاضلاب در مناطقی همچون گلدشت و سادات به‌تازگی آغاز شده است، شهرداری و آبفا باید برای این محله و محلات آسفالت نشده از جمله جانبازان، نورد لوله در مهدیس، اکباتان و معین‌زاده تمهیدات لازم را داشته باشد.

وی گفت: پروژه‌های فعال در زمان بارندگی مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان ایجاد می‌کند و باید برای مکان‌هایی که حفاری صورت گرفته چاره‌اندیشی کرد تا مردم دچار مشکل نشوند، چراکه در بعضی نقاط به دلیل حفاری‌ها، تصادفات و افتادن در چاله‌ها مشاهده شده است.

کد خبر 686810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.