مشکلی با مدیرعامل باشگاه ندارم / هدایت استقلال با من است نه استراماچونی! + فیلم

سرمربی استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر من با استراماچونی مشورت کرده‌ است، درحالی که من سرمربی تیم هستم نه استراماچونی.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز جواد نکونام در تماس تلفنی در برنامه فوتبال برتردر واکنش به صحبت‌های هفته گذشته مدیرعامل استقلال اظهار کرد: خطیر یک مدیر جوان است و دوست دارد به موفقیت برسد؛ در جلسه روز اول لیست بازیکنان را به وی تحویل دادم اگر یک ضربدر روی نام آن‌ها می‌زد این مشکلات پیش نمی‌آمد.

وی افزود: از طرفی هم قرار شد ما صداقت داشته باشیم و وظیفه خود را انجام دهیم. من و مدیرعامل باشگاه مشکلی با یکدیگر نداریم و تنها بحث خرید بازیکن بود؛ دلخوری من برای جذب نکردن بازیکن بود چراکه ایشان قول جذب مهره ایرانی و خارجی را دادند؛ اما پس از یک ماه گفتند توانایی خرید نداریم.

نکونام در واکنش به صحبت علی خطیر مبنی بر سکان‌داری در استقلال اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه گفت این تیم را به ما نمی‌دادند؛ شاید استقلال را به علی خطیر نمی‌دادند اما به من می‌دادند، سه سال گذشته از مصطفی آجرلو پیشنهاد داشتم و اشتباه کردم این پیشنهاد را قبول نکردم.

وی پیرامون معرفی بازیکن به علی خطیر اظهار کرد: به مدیرعامل باشگاه بازیکن پیشنهاد کرده‌ام اما وی نظر استراماچونی را پرسیده است؛ تمام استعلام‌های فنی با من است و هر نتیجه‌ای رقم بخورد من مقصر هستم. خطیر نباید از سایر مربیان مشورت بگیرد، چراکه مسئولیت فنی این تیم با من است.

سرمربی استقلال با اشاره به رعایت سقف قرارداد اظهار کرد: از شرایط استقلال آگاهی دارم و همچنان برای دوران بازی از این تیم طلبکار هستم، بحث مالی با استقلال ندارم اما به مدیریت گفتم یک تیم قابل احترام می‌خواهیم.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه وقتی لیست مدنظر من را دید، قرار شد برای رعایت سقف قرارداد به جای چهار بازیکن دو مهره به خدمت بگیریم، اما پس از مذاکره من با بازیکنان گفتند نمی‌توانیم خرید داشته باشیم‌.

کد خبر 686802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.