تجهیز ۲۲ کیلومتر محور اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تا آخر امسال ۲۲ کیلومتر از محور اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب و به روز مجهز می‌شود.

به گزارش ایمنا، کلیم‌الله وثوقی امروز_ دوشنبه بیستم شهریورماه_ در جریان بازدید از اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: در نیمه اول امسال ۱۱ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم به سیستم روشنایی مناسب مجهز شد که تا آخر امسال نیز ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور به سیستم روشنایی مدرن آراسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی ارتقای سیستم روشنایی، نصب علائم و سایر تجهیزات در ایام باقیمانده از فصل کاری مورد توجه است، افزود: تا قبل از شروع فصل سرما و بارش‌ها سعی ما بر این است تا جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل را به این سیستم‌های روشنایی، تجهیزات و علائم ایمنی مجهز کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به گله‌مندی مردم به ویژه رانندگان و مسافران در مسیرهای مختلف، ما نصب سیستم روشنایی را در محورهای مواصلاتی به ویژه بزرگراهی هدف‌گذاری کردیم که ۱۰ کیلومتر از محور اردبیل به سمت مغان و سه‌راهی صحرا به سیستم روشنایی مجهز شده تا تردد ایمنی را در این مسیر شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه برای این پروژه ۲۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: ادامه این مسیر نیز در سال‌های آینده به سیستم روشنایی مناسب مجهز خواهد شد.

وثوقی اظهار کرد: سال گذشته ۱۵ کیلومتر راه روستایی نیز به تجهیزات ایمنی آراسته شد تا در تردد روستاییان و حرکت شبانه آنها خطر تصادف را شاهد نباشیم.

وی گفت: در ۱۰ نقطه حادثه‌خیز و تقاطع خطرناک استان نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اصلاح مسیر، نصب گاردریل و علائم به همراه تجهیز روشنایی انجام شده تا ایمنی را در این مسیر ارتقا دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: امسال در چهار نقطه سیستم روشنایی و تجهیزات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی ارتقا یافته است و علاوه بر محور اردبیل به مغان در محدوده سامیان در سه راهی کورائیم و منطقه آراللو، کرگان، همچنین محور اردبیل – سرچم راه‌اندازی سیستم‌های روشنایی و تجهیزات مورد نیاز ایمنی راه‌ها شاهد هستیم.

منبع: مهر

کد خبر 686789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.