سرمربی هالند برای توپ طلا، به سود مسی رای داد

ارلینگ هالند یکی از مدعیان اصلی دریافت توپ طلای ۲۰۲۳ است، اما حتی سرمربی تیم ملی نروژ اذعان دارد که لیونل مسی باید این جایزه را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلبنگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، فصل گذشته ۵۲ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و به باشگاهش کمک کرد تا سه‌گانه لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی را کسب کند، این درخشش‌ها سبب شده او در کنار مسی، شانش کسب توپ طلا را داشته باشد.

با این حال، مسی الهام بخش آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد و قهرمانی در این رقابت‌ها به او اجازه داد تا کلکسیون پر از جام خود را تکمیل کند؛ این بازیکن ۳۶ ساله اهل آمریکای جنوبی، از زمان انتقال به ایالات متحده، برای اینتر میامی نیز بازی می‌کند.

استال سولباکن، سرمربی هالند در تیم ملی فوتبال نروژ، در خصوص برنده توپ طلا گفت: اگر از من بپرسید که فکر می‌کنم چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد، می‌گویم مسی به لطف قهرمانی خود در جام‌جهانی، آن را خواهد برد. این تورنومنت هم در کسب جوایز تأثیر بالاتری دارد.

هالند توجه زیادی به رقابت برای کسب افتخارات فردی معتبر ندارد و در پاسخ به فرانس فوتبال در مورد این سوال که آیا او قادر است مسی را شکست دهد، گفت: می‌دانم که هنوز می‌توانم تا حد زیادی پیشرفت کنم. من هنوز جوان هستم. اما بله، من معتقدم که امسال شانسی خوبی برای فتح توپ طلا دارم.

کد خبر 686748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.