پلیس، محوری‌ترین دستگاه در تامین امنیت است

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه پلیس، محوری‌ترین دستگاه در تامین امنیت است، گفت: باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم جلوگیری و با کم‌ترین هزینه امنیت کشور تأمین شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی نقش فراجا در تأمین امنیت کشور را محوری دانست و اظهار کرد: برابر قانون، تمام دستگاه‌ها موظف به همکاری با انتظامی کشور برای تأمین امنیت هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت امنیت محله‌محور در تأمین امنیت، افزود: باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم جلوگیری شود تا با کم‌ترین هزینه امنیت کشور تأمین شود.

جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر برخورد جدی با عاملان ناامنی در کشور تصریح کرد: قرارگاه‌های مبارزه با سرقت و سلاح توأمان به اقدامات خود ادامه می‌دهند و با هرگونه موارد ناامنی برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدید از فرماندهی انتظامی استان البرز ادامه داد: از مجموعه تلاش‌های همکارانم در این استان تشکر می‌کنم، استان البرز به واسطه تنوع قومیتی و وضعیت جغرافیایی، یکی از استان‌های مهم کشور و تأمین امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار رضایی با اشاره به اشراف اطلاعاتی قابل توجه پلیس البرز در مأموریت‌های خود خاطرنشان کرد: پلیس در این استان در حوزه‌های مختلف از جمله سرقت اقدامات قابل توجهی انجام داده که نشان از یک اقدام جهادی است، علی‌رغم اقدامات قابل توجه پلیس البرز در بحث مبارزه با سلاح غیرمجاز و اراذل و اوباش، این اقدامات باید با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

کد خبر 686730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.