برگزاری برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس در سمنان

فرماندار سمنان گفت: برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس از جمله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر در مسیر استفاده و تبیین مفاهیم دفاع مقدس و خاطرات شهدا برای نسل جوان افزود: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثارگری باید به عنوان یک ارزش مهم در جامعه تبدیل شود و بیان این فرهنگ در پیچیدگی و مشکلات امروز برای نسل جدید بسیار ضروری است.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: مدیران باید تلاش و همت خود را در اجرای مطلوب برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به کار گیرند.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سمنان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: مراسم سراسری با عنوان «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» روز چهارشنبه، بیست‌ونهم شهریورماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در مرکز استان با سخنرانی مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار خواهد شد.

بهرامی گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی، همایش تجلیل، رونمایی از کتاب، شب شعر و شب خاطره با رویکرد جهاد تبیین و رفع شبهات به منظور جلوگیری از تحریف دوران پرافتخار دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سمنان است.

کد خبر 686705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.