تحلیل بورس امروز ۲۰ شهریورماه / ادامه روند تعادلی بازار سرمایه

از رفتار نماد اهرم می‌توان پیش بینی کرد بازار فردا نیز یک روند متعادل خواهد داشت، تا زمانی که خبری جدیدی به بازار تزریق نشود انتظار تغییرات زیادی را نمی‌توان داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس امروز یک روند تقریباً متعال را سپری کرد و شاخص کل به سطح دو میلیون ۱۲۲ هزار واحد رسید، شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۷۸ واحدی به محدوده ۷۱۵ هزار ۴۴۳ واحد رسید، ارزش معاملات بازار در محدوده چهار هزار ۳۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت که روند نزولی داشته است، در بازار بورس امروز نمادهای فملی، فولاد، بملت، وغدیر بیشترین تأثیر منفی و نمادهای خبهمن، خودرو و تاصیکو بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

در بازار فرابورس نیز با رشد هفت واحدی به محدوده ۲۶ هزار ۴۲۷ واحد رسید، در بازار بورس امروز نماد وسپهر و زاگرس بیشترین تأثیر منفی و نمادهای کگهر، کوثر، خاور، گلدیرا و بگیلان بیشترین تأثیر مثبت را داشتند، از رفتار نماد اهرم می‌توان پیش بینی کرد بازار فردا نیز یک روند متعادل خواهد داشت، تا زمانی که خبری جدیدی به بازار تزریق نشود انتظار تغییرات زیادی را نمی‌توان داشت.

همه شرکت‌های شستا تجدید ارزیابی دارایی دارند

ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا درخصوص تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ چند رشته‌ای گفت: در راستای برنامه تحولی‌مان ساختار مالی شرکت‌های زیر مجموعه را بنا بر اولویت و شرایطی که دارند موظف کرده‌ایم که این امر را در دستور کار خودشان قرار دهند.

صدور رأی هیئت تجدیدنظر شورای رقابت به نفع گروه بهمن و شرکت کروز

هیئت تجدیدنظر شورای رقابت، رفتار گروه بهمن در گرفتن دو صندلی هیأت مدیره ایران خودرو را قانونی دانست و گروه بهمن را از هرگونه انحصارطلبی و رویه غیررقابتی در صنعت خودرو تبرئه کرد و رأی بدوی شورای رقابت علیه گروه بهمن را رد کرد و رأی قطعی به نفع گروه بهمن صادر کرد لذا با این اوصاف، عزم کروز برای تصاحب سومین صندلی هیأت مدیره ایران خودرو با خرید قطعی بلوک خودرویی بانک صادرات بیش از پیش شده است، این خبر عامل صف خرید شدن نماد خبهمن بود.

سود جاری و سنواتی ۳۰ ناشر به سهامداران پرداخت شد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: ۳۰ ناشر در هفته سوم شهریور ماه سود جاری و سنواتی بیش از سه میلیون سهامدار را از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران خود واریز کردند.

به‌زودی قیمت جدید خودروها اعلام می‌شود

مدیر روابط عمومی شورای رقابت: جلسات شورای رقابت برای بررسی قیمت خودرو هر هفته برگزار می‌شود و به‌زودی قیمت‌های جدید خودروها اعلام خواهد شد. توکلی در پاسخ به این سوال که نحوه محاسبه قیمت خودرو در شورای رقابت چگونه است؟ گفت: طبق دستورالعمل ۵۴۳ و فرمول کاست پلاست تعیین می‌شود یعنی مبنای تنظیم قیمت، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود.

نقشه بازار

تحلیل بورس امروز ۲۰ شهریورماه / ادامه روند تعادلی بازار سرمایه

کد خبر 686701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.