سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد

با حضور معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، محمدجواد شمسی‌پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کوهپایه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد. در این مراسم اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه تکریم و جواد شمسی پور به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه به عنوان فردی متدین، جواد شمسی پور فرماندار جدید این شهرستان را فردی مؤمن، متعهد، انقلابی و خستگی ناپذیر در همه عرصه‌ها معرفی کرد.

وی در ادامه با تأکید بر خدمت به مردم گفت: بایستی تلاش کنیم وظایف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: فریب دشمن این است که مردم ما را خسته نشان دهد در صورتی که مردم ثابت کرده‌اند پای اسلام، نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: مردم در هیچ شرایطی عقب ننشسته‌اند و هر کجا که لازم بوده به صحنه بیایند میدان را خالی نکردند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان کرد: دشمن توطئه می‌کند تا القا کند مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما این صرفاً یک عملیات روانی است.

جان‌نثاری افزود: در این شرایط وظایف مسئولین نسبت به مردم چندین برابر است تا با کار صادقانه و شبانه روزی رضایت همه جانبه مردم را کسب و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

فرماندار شهرستان چادگان از جمله سوابق شمسی‌پور است. اصغر هدایت پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان سمیرم منصوب شده بود.

کد خبر 686700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.