ضرورت راه‌اندازی مجدد کارخانه آجر ماشینی شیل کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر ضرورت راه‌اندازی مجدد کارخانه آجر ماشینی شیل تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی و رونق بخشیدن به کارخانه‌های راکد و احیای دوباره آن‌ها با حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نوری امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ در بازدید از کارخانه راکد آجر شیل کردستان که در راستای نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه دولت، احیا و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و توسعه و افزایش تولید واحدهای فعال است.

وی گفت: راه‌اندازی و رونق بخشیدن به کارخانه‌های راکد و احیای دوباره آنها با حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد شد، بنابراین موفقیت در این راه، موفقیت در توسعه و پیشرفت استان کردستان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: کارخانه آجر شیل کردستان دارای مشکلات حقوقی متعددی است که از طریق قوه قضائیه پیگیر حل آنها خواهیم شد.

وی بر ضرورت راه‌اندازی دوباره این کارخانه تاکید کرد و گفت: در صورت حل مشکلات حقوقی و واگذاری آن به سرمایه‌گذار جدید، می‌توان در این واحد برای ۳۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد کرد.

به گزارش ایمنا، کارخانه آجر ماشینی شیل کردستان سال ١٣٧٨، در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در حومه شهر سنندج به بهره‌برداری رسید، اما به علت مسائل و مشکلات پیش آمده در سال ۱۳۹۱ تولید آن متوقف و تعطیل شد.

کد خبر 686699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.