پیوستن بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات از ۱۵ مهر / درباره بازیکن خارجی شتاب‌زده عمل نمی‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه تمرینات تیم از دو هفته قبل آغاز شده است، گفت: سه بازیکن ملی‌پوش این تیم از پانزدهم مهرماه به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گرگان، سیدمصطفی هاشمی با اشاره به تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان و زمان اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش و جذب بازیکن خارجی اظهار کرد: تمرینات تیم از دو هفته قبل آغاز شده است و در حال حاضر و در غیاب بازیکنان ملی‌پوش با دیگر بازیکنان از جمله آذری، یوسف‌وند، منجی، قلی‌زاده، شیخی، کلاسنگیانی، علی‌اکبری و چهار بازیکن جوان که قرار است در تمرینات به تیم اضافه شوند، تمرینات را انجام می‌دهیم.

وی افزود: ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر و سینا واحدی که بازیکنان ملی‌پوش تیم هستند نیز پس از پانزدهم مهرماه به جمع بازیکنان تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: تقریباً همه تیم‌های مطرح شرایط مشابهی دارند و با توجه به نبود بازیکنان ملی‌پوش، مجبوریم به‌صورت کج‌دارومریز تمرینات را پی بگیریم. هرچند بازیکنان در تمرینات از نظر جسمانی به آمادگی خوبی می‌رسند اما برای انجام کارهای تاکتیکی، زمان کمی در اختیار داریم. با این حال همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا برای اول آبان که بازی‌های لیگ شروع می‌شود، آمادگی نسبی خوبی داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به آغاز بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، ادامه داد: بازی‌ها از ماه اکتبر شروع می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز بازی‌ها اعلام نشده است.

وی با اشاره به جذب دو بازیکن خارجی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان، تاکید کرد: عنوان کردن پیش از موعد و شتاب‌زده بازیکن خارجی به نفع تیم و باشگاه نیست. باید منتظر بمانیم بازیکن خارجی وارد ایران شود و تست پزشکی بدهد. به هر حال سعی می‌کنیم بازیکن خارجی که جذب می‌کنیم در وهله نخست جوابگوی تیم و باشگاه و پس از آن پاسخگوی هواداران باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه مجموعه شهرداری گرگان قبل از در اختیار قراردادن همه امکانات، حس حمایت را به تیم منتقل کرده است، گفت: نخستین چیزی که از شهرداری و شورای شهر حس کردم این است که قلبشان با تیم است و بعد هم تلاش کردند امکانات سخت‌افزاری و پتانسیل‌های خود را در اختیار تیم قرار دهند.

هاشمی گفت: بسکتبال ورزش اول گرگان و این تیم متعلق به مردم این شهر است، در ایران چنین هوادارانی نداریم. سرمربی و بازیکنان می‌آیند و می‌روند بنابراین نباید از آنها تابو بسازیم. هر پیروزی و شکستی به یک نفر ختم نمی‌شود بلکه به همه برمی‌گردد. این یک کار جمعی است و همه در برد و باخت‌ها شریک هستند. به‌طور قطع امسال هم هواداران بسکتبال، حمایت لازم را از تیم شهرشان انجام خواهند داد و من نیز همه تلاشم را می‌کنم تا شرمنده هواداران نشوم.

کد خبر 686697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.