اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه هتل جهان‌نما بازدید کردند

«سیدامیرسامع» و «رسول میرباقری»، از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه احداث هتل در مجموعه ارگ جهان‌نما، واقع در میدان امام حسین (ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع، نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان و رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر از پروژه هتل جهان‌نما واقع در میدان امام حسین (ع) بازدید کردند و در جریان روند اجرایی آن قرار گرفتند.

در این بازدید محمدرضا جواهری، مدیرکل املاک شهرداری و مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز حضور داشتند و درباره بعضی از سوالات مطرح شده توضیحاتی ارائه کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه هتل جهان‌نما بازدید کردند

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر از سرمایه‌گذار پروژه بابت حضور جدی و فعال شبانه‌روزی، پروژه هتل جهان‌نما را یکی از سه ابرپروژه شهرداری اصفهان و یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم مشارکتی دانستند و اشاره کردند که با بهره‌برداری از این پروژه می‌توان شاهد رونق اقتصاد شهری در حوزه گردشگری و جبران کمبود اقامتگاه‌های شهر اصفهان در مکانی بسیار مناسب با دسترسی‌های سریع به اماکن تاریخی و گردشگری بود.

اعضای شورا همچنین خواستار همکاری‌های همه‌جانبه از سوی نهادهای ذی‌ربط و رفع موانع برای ادامه تکمیل پروژه مشارکتی هتل جهان‌نما شدند که در این رابطه مقرر شد مدیرکل املاک شهرداری اصفهان اقدامات لازم، در راستای تسریع در آماده‌سازی اسناد تملیکی را به‌عمل آورده و گزارشات لازم را به اعضا ارائه کند.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه هتل جهان‌نما بازدید کردند

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از بازنگری و به‌روز شدن معماری هتل جهان‌نما بسیار استقبال و ابراز خرسندی و اشاره کردند که این اقدام می‌تواند از نظر سیما و منظر شهری، تعدیلی برای آلودگی بصری این بخش از ساختمان جهان‌نما باشد و فضاهای قابل استفاده بیشتری را به مجموعه اضافه کند.

با توجه به وضعیت قبلی و تغییرات انجام شده و همچنین پیشرفت ۲۵ درصدی احداث هتل در ساختمان جهان‌نما، حکایت از عزم جدی عوامل سازنده برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه ملی دارد.

کد خبر 686677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.