آغاز به کار ستاد اجرایی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از آغاز به کار ستاد اجرایی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در این شهر خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ارتقای فرهنگ عمومی بهداشت و با هدف ایجاد نشاط طرح استقبال از بازگشایی مدارس به طور رسمی از امروز، بیستم شهریورماه در شهرداری گرگان آغاز شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح تمام مدارس شهر گرگان و محوطه اطراف آن‌ها و مسیرهای منتهی به مدارس شهر شست‌وشو، نظافت، پاک‌سازی می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری ضایعات، خاک و نخاله محوطه بیرونی و درونی مدارس، خط‌کشی‌های ترافیکی اطراف مدارس، لکه‌گیری و آسفالت نوارهای حفاری، شست‌وشو و رنگ آمیزی باکس‌های زباله از جمله اقدامات این طرح است.

سالاری اضافه کرد: این طرح تا پایان شهریورماه در قالب اقدامات ستاد اجرایی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس با فعالیت شش گروه در سطح شهر گرگان فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این طرح از ظرفیت تمام واحدهای مدیریت شهری شامل واحد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر، معاونت زیربنایی حمل‌ونقل و ترافیک سازمان سیما منظر و فضای سبز، زیباسازی و حوزه معاون محیط زیست و خدمات شهری استفاده خواهد شد.

کد خبر 686663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.