محورهای مواصلاتی گیلان باز است و تردد جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان گفت:‌ تردد در محورهای مواصلاتی گیلان جریان دارد، اما شدت بارش باران باعث سرریز شدن آب رودخانه منطقه رودبار چیره شهرستان فومن شده و پل آبنمای این منطقه به زیر آب رفته است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با بارندگی شدید در گیلان، که از روز گذشته آغاز شده است بعضی محورهای استان دچار آب‌گرفتگی شد، اما با تلاش نیروهای راهداری در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی باز است و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی افزود: شدت بارش باران باعث سرریز شدن آب رودخانه منطقه رودبار چیره شهرستان فومن شده و پل آب‌نمای این منطقه به زیر آب رفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: به‌منظور جلوگیری از حوادث ناگوار، دو طرف پل آب‌نما مسدود شده است، از تمام مردم و ساکنان دو طرف پل خواهشمندیم تا فروکش کردن کامل آب رودخانه، برای عبور و مرور از سایر مسیرها استفاده کنند.

نیک‌فهم تصریح کرد: تمام نیروهای ستاد مدیریت بحران از جمله راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در آماده‌باش کامل هستند و به‌صورت شبانه‌روزی بر وضعیت محورهای مواصلاتی استان نظارت دارند.

به گزارش ایمنا، بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی گیلان با ادامه فعالیت سامانه هوای خنک و بارشی که از هفته گذشته به گیلان وارد شده است و بارش باران تا پایان هفته در استان به تناوب ادامه دارد و دریای خزر هم دست کم تا فردا، سه‌شنبه مواج و برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا نامناسب است.

هواشناسی گیلان طی این مدت وزش باد، مه آلودگی هوا، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد را از پدیده‌های جوی پیش‌بینی و اعلام کرده است.

کد خبر 686657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.