مانیتور خمیده جدید ViewSonic رونمایی شد

مانیتور خمیده ViewSonic VG3419C دارای نسبت تصویر گسترده ۲۱:۹ است که آن را برای تجربه‌های چندرسانه‌ای و بازی‌های همه جانبه به گزینه عالی تبدیل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ViewSonic به تازگی از یک مانیتور خمیده به نام ViewSonic VG3419C رونمایی کرده است. این محصول دارای پنل ۳۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۴۴۰ پیکسل و روشنایی ۳۰۰ نیت است. این نمایشگر ۱۶.۷ میلیون رنگ را ارائه می‎‌دهد و ۸۶ درصد طیف رنگی NTSC و ۱۲۱ درصد از طیف رنگ sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور خمیده ViewSonic VG3419C دارای نسبت تصویر گسترده ۲۱:۹ است که آن را برای تجربه‌های چندرسانه‌ای و بازی‌های همه‌جانبه به گزینه عالی تبدیل می‌کند. این محصول زمان پاسخ‌دهی ۳.۵ میلی‌ثانیه‌ای دارد، زمان پاسخ‌دهی تصویر محرک آن نیز ۰.۴ میلی‌ثانیه است، بنابراین محتوا را با تأخیر بسیار کمی ارائه می‌کند.

مانیتور خمیده ViewSonic VG3419C دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از فناوری FreeSync Premium برای بازی روان‌تر پشتیبانی می‌کند. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که هنگام استفاده طولانی مدت به چشم آسیب وارد نمی‌کند. از جمله گزینه‌های اتصال آن نیز می‌تواند به پورت‌های DisplayPort، HDMI، USB و یک درگاه USB Type-C و قابلیت شارژ ۶۵ واتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت مانیتور یادشده در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 686639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.