مطالعات جامع حمل‌ونقل اصفهان تا پایان امسال تکمیل می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه برنامه داریم تا پایان امسال مطالعات جامع حمل‌ونقل تکمیل شود، گفت: این مطالعات باید به‌ترتیب در شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، شورای ترافیک استان، شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در وزارت کشور تصویب و توسط این وزارتخانه ابلاغ شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح جامع حمل‌ونقل شهر اصفهان در حال انجام است و در دو نوبت شامل آذر ۱۴۰۱ و اردیبهشت ۱۴۰۲، اطلاعات خانوارهای اصفهان و شهرهای اطراف به شعاع ۲۰ کیلومتری این کلان‌شهر و سفرهای دروازه‌های ورودی برداشت شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات دریافت شده از خانوارها و دروازه‌های ورودی شهر وارد سیستم شده و در حال تحلیل است، سپس مدل‌سازی‌ها انجام و متناسب با آن، مشکلات حمل‌ونقل شهر استخراج می‌شود، افزود: پس از این اقدامات، سناریوها و راهکارها برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل شهر در مطالعات جامع حمل‌ونقل تدوین می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه برنامه داریم تا پایان امسال مطالعات جامع حمل‌ونقل تکمیل شود، خاطرنشان کرد: این مطالعات باید به‌ترتیب در شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، شورای ترافیک استان، شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در وزارت کشور تصویب و توسط این وزارتخانه ابلاغ شود.

کد خبر 686607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.