۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
دستگاه تصفیه آب جدید MIJIA عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستگاه تصفیه آب MIJIA Q800G دو در یک در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی از دستگاه تصفیه آب MIJIA Q800G در چین رونمایی کرده است، این محصول دارای سیستم تصفیه دو در یک است که گرمایش فوری را نیز ارائه می‌دهد. این دستگاه از گرمایش فراگیر ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند و می‌تواند آب گرم را به سرعت در اختیار افراد قرار دهد. آب تحویل داده شده توسط دستگاه تصفیه فیلتر شده و قابل شرب است.

دستگاه تصفیه آب MIJIA Q800G چندین حالت گرمایش برای آب، شیر و قهوه را ارائه می‌دهد و می‌تواند این مایعات را در دمای متفاوت بین ۲۵ تا ۹۵ درجه سانتی‌گراد ارائه دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه MIJIA دمای آب و حجم آن در هر حالت را تنظیم کنند. یک کلید فیزیکی نیز برای خروجی آب روی محصول در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک نمایشگر دیجیتالی لمسی نیز روی دستگاه تصفیه آب یادشده تعبیه شده است که دمای آب و خروجی آن را نشان می‌دهد و افراد می‌توانند از روی این نمایشگر دما را تنظیم کنند.

دستگاه تصفیه آب MIJIA Q800G از یک عنصر فیلتر اصلی RO جدید و همچنین یک فیلتراسیون RO کمکی استفاده می‌کند. عنصر فیلتر نسبت به مدل قبلی خود تا ۱۵۰ درصد طول عمر بهتری دارد و به نظر می‌رسد که تا پنج سال دوام می‌آورد. دستگاه تصفیه یادشده با قیمت ۳۶۸ دلار وارد بازار چین می‎‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در بازارهای خارج از کشور چین در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 686572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.