خودروی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴ دارای یک موتور چهار سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی است که ۶۶ کیلووات قدرت و ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودروی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴ دارای یک موتور چهار سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی است که ۶۶ کیلووات قدرت و ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس پنج سرعته دستی یا گیربکس متغیر پیوسته (CVT) متصل می‌شود. طول و عرض این خودرو به ترتیب ۳۸۴۵ و ۱۷۳۵ میلی‌متر است، ارتفاع آن نیز ۱۴۹۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۴۵۰ میلی‌متر است.

ظرفیت صندوق عقب خودروی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴ معادل ۲۴۲ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب تا می‌شود ظرفیت آن به ۵۵۶ لیتر افزایش پیدا می‌کند. این خودرو در رنگ‌های سفید، قرمز متالیک، آبی متالیک، نقره‌ای متالیک، مشکی، خاکستری، زرد و نارنجی با سقف مشکی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

از جمله ویژگی‌های خودروی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴ می‌توان به ایربگ‌های جلو و جانبی، دوربین دنده عقب، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی و سنسورهای پارک عقب اشاره کرد. این خودرو دارای لاستیک‌های ۱۶ اینچی، چراغ‌های مه شکن، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی با چهار بلندگو و فرمان با روکش چرمی است.

کد خبر 686570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.