تولید گنجینه صوتی کتاب‌هایی با موضوع سیره رضوی

در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع)، گنجینه صوتی کتاب‌های انتشارات به‌نشر در حوزه ادبیات دینی و سبک و سیره رضوی در دو بخش برای مخاطب کودک و نوجوان و بزرگسال تولید شد.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با ایام دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) این گنجینه صوتی به صورت فلش کارت حاوی ۱۲ کتاب صوتی در دو بخش برای مخاطب کودک و نوجوان و بزرگسال با همکاری گویندگان ماهر و خوش صدا براساس کتاب‌هایی که به‌نشر در سال‌های اخیر در حوزه ادبیات دینی و سبک و سیره رضوی منتشر کرده آماده شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب‌های «راز آن بوی شگفت» به قلم فریبا کلهر با گویندگی سمانه هادی، «صبح روز عید» به نویسندگی حمیدرضا شاه‌آبادی با گویندگی شهرام شکیبا، «باران دوشنبه» و «نشانه‌ها» از سید عباس صحفی و ابراهیم حسن بیگی با گویندگی سید احمد هاشم‌آبادی، «ماه غریب من» اثر مجید ملامحمدی با گویندگی سینا خدادادی ویژه کودک و نوجوانان با موضوع سیره و زندگانی امام رضا (ع) در این فلش کارت گویاسازی شده است.

کتاب «آبی‌ها» به قلم سعید تشکری با گویندگی محمد ملتجی، صادق سفید باغی، هاله صدیقیان، علی ضمیری، مهناز آسوده، «موقف» به نویسندگی سعید تشکری با گویندگی محمد جهان پا، مصطفی جلالی، صبا صفا، رمان جذاب «دعبل و زلفا» اثر مظفر سالاری با گویندگی حجت باغانی، مهناز آسوده، ابوالفضل اکبری، فاطمه حیدری برای مخاطب بزرگسال گویا سازی شده است.

فلش کارت‌های صوتی رضوی با توجه به حجم کم و تعداد بالای کتاب، می‌تواند در سبد سوغات فرهنگی زائران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع: ایبنا

کد خبر 686547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.