برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در کشور

سازمان سینمایی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۶ شهریور ماه تا ۱۳ مهر ماه دومین جشن مهر سینمای ایران را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، دومین جشن سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما، با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها طراحی و پیش‌بینی شده است.

در دومین جشن مهر سینمای ایران با همکاری و هم‌فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و شاخص‌ترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی از برگزیدگان در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته شده است، تجلیل خواهد شد.

از برگزیدگان رشته‌های مختلف از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری، انیمیشن، سینماداران، آموزشگاه‌های سینمایی، پژوهشگران، تهیه‌کنندگان و غیره در این رویداد قدردانی به عمل می‌آید.

«جشن مهر سینمای ایران» به دبیری قادر آشنا و زیر نظر معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی از ۲۶ شهریور ماه تا ۱۰ مهر ماه در استان‌ها و ۱۳ مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ۲۱ شهریور ماه در تقویم به عنوان روز ملی سینما ثبت شده است.

کد خبر 686541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.