۱۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای فاضلاب مسکن مهر در نظر گرفته شده است

شهردار گلپایگان گفت: سال ۱۴۰۱ برای حل معضل فاضلاب مسکن مهر، ۱۰ میلیارد تومان بودجه به‌منظور ایجاد پکیج در نظر گرفتیم تا هم معضل فاضلاب رفع شود و هم پساب آن برای آبیاری فضای سبز منطقه شمال شهر مورد استفاده قرار گیرد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به احداث سرویس بهداشتی در نزدیکی پارک فانوس گلپایگان اظهار کرد: درخواست احداث سرویس بهداشتی از سوی شهروندان در محدوده بازار به شورای اسلامی شهر ارسال شده بود، اما به دلیل اینکه شهرداری زمینی برای ساخت سرویس بهداشتی نداشت تصمیم گرفتیم مکان پناهگاه واقع در این محدوده پس از تغییر کاربری به سرویس بهداشتی تبدیل شود.

وی افزود: در صورتی که شهروندان با احداث سرویس بهداشتی به دلیل انتشار بوی نامطبوع مخالف باشند، اصراری برای اجرای طرح نخواهیم داشت.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ برای حل معضل فاضلاب مسکن مهر ۱۰ میلیارد تومان بودجه به منظور ایجاد پکیج در نظر گرفتیم تا هم معضل فاضلاب رفع شود و هم پساب آن برای آبیاری فضای سبز منطقه شمال شهر مورد استفاده قرار گیرد.

شکرزاده تصریح کرد: آبفای استان نگهداری از پکیج را بر عهده شهرداری گذاشت، تخصصی در این زمینه نداریم و به دلیل همکاری نکردن آبفا این پروژه اجرا نشد، با وجود اینکه اجرای پروژه فاضلاب مربوط به شهرداری نیست برای حل معضل فاضلاب آمادگی لازم در ایجاد پکیج فاضلاب مسکن مهر و خرید پساب را داریم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اجرای نورپردازی بلوار امام رضا (ع) به دلیل نوسانات قیمت تجهیزات برقی اجرا نشد، گفت: امسال به صورت زیرساختی سه کیلومتر غلاف‌گذاری در بلوار امام رضا (ع) اجرا شد و نورپردازی آن پس از نصب پایه‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 686534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.