تداوم عملیات آماده‌سازی بازارچه پونک قزوین

شهردار قزوین با اشاره به تداوم عملیات آماده‌سازی بازارچه پونک در ناحیه مهدیه واقع در منطقه سه شهرداری قزوین گفت: این بازارچه با هدف رفاه حال شهروندان و کسب رضایتمندی ساکنان در حال احداث است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه سرویس بهداشتی در حاشیه گلزار شهدا خبر داد و اظهار کرد: اجرای این پروژه به مساحت ۷۲ مترمربع و هشت چشمه به منظور ایجاد امکانات رفاهی در حاشیه گلزار شهدا برای شهروندان است.

وی افزود: در طراحی این سرویس بهداشتی توجه به تراز همکف، رعایت ضوابط مناسب‌سازی معلولان و تعبیه اتاق مادر و کودک با هدف ایجاد مکانی امن و مناسب برای مادران و کودکان در نظر گرفته شده است.

شهردار قزوین با اشاره به ادامه عملیات روکش آسفالت دستی در سطح منطقه سه قزوین، خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهروندان منطقه سه شهرداری قزوین، عملیات روکش آسفالت معابر فرعی شکوفه در شهرک مهدیه به مساحت ۳۰۰ مترمربع از سوی واحد عمرانی منطقه سه شهرداری اجرا شد.

صباغی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت دستی معابر فرعی خیابان مهتاب واقع در شهرک مهدی در حال اجرا است، تصریح کرد: اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت با هدف بهسازی بافت شهری و تسهیل در تردد شهروندان در سطح ناحیه دانش منطقه چهار شهرداری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این نوبت پیمانکار ۱۳۷ معاونت خدمات شهری نسبت به لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌های گلستان ۴ و ۷ محله ناصرآباد و معابر محدوده پارک مسافر در شهرک دانش اقدام کرد.

شهردار قزوین با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری و مرمت ترانشه در سطح منطقه دو شهرداری قزوین بنا به درخواست شهروندان، تاکید کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهینه، عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری و مرمت ترانشه در سطح معابر ناحیه شهید بهشتی به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود.

صباغی اضافه کرد: عملیات لکه‌گیری در سطح معابر خیابان عارف و کوچه‌های شهید لشگری و نوین در حال اجرا بوده و عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری و مرمت ترانشه در سطح معابر فرعی منطقه دو همچون میدان عدل و میدان میرعماد رو به اتمام است.

وی از آغاز فاز سوم عملیات آسفالت مسیر پیاده‌رو در کمربند سبز بلوار سیدالشهدا با نظارت و پیمانکار عمرانی منطقه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تسهیل در تردد و کسب رضایتمندی شهروندان با همکاری و نظارت معاونت عمرانی منطقه سه انجام شد.

شهردار قزوین با اشاره به ادامه عملیات آماده‌سازی بازارچه پونک در ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین، گفت: این بازارچه با هدف رفاه حال شهروندان و کسب رضایتمندی ساکنان در این ناحیه در دست ساخت است.

صباغی افزود: عملیات لوله‌گذاری در باند کندروی جاده اسماعیل‌آباد واقع در ناحیه شهری عظیمیه منطقه سه شهرداری به منظور تعریض این جاده و تسهیل در رفت و آمد خودروها در حال آماده‌سازی است.

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری و به منظور هدایت آب‌های سطحی، عملیات احداث جدول‌گذاری نهر روسی در کوچه طالقانی توسط ناحیه دانش در منطقه چهار شهرداری انجام شد.

شهردار قزوین ادامه داد: عملیات تعمیر و مرمت جداول در ورودی باشگاه قهرمانان ناصرآباد توسط پیمانکار ۱۳۷ معاونت خدمات شهری منطقه چهار به اتمام رسید.

کد خبر 686533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.