تکلیف وینگر مطرح ازبکستانی برای حضور در فوتبال ایران به کجا رسید؟

جلال‌الدین ماشاریپوف وینگر ازبکستانی سابق تیم فوتبال النصر عربستان می‌خواهد به فوتبال ایران بپیوندد اما هنوز نتوانسته موافقت یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌قهرمانان آسیا را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک خلاق فصل گذشته تیم فوتبال النصر عربستان که در سالیان گذشته همواره بحث حضور وی در تیم‌های ایرانی ازجمله استقلال و پرسپولیس تهران مطرح بود، بعد از آنکه موردتوجه یحیی گل‌محمدی قرار نگرفت به جواد نکونام پیشنهاد شد اما سرمربی آبی‌پوشان پایتخت هم به جذب ماشاریپوف تمایلی نشان نداد تا این هافبک خلاق و باتجربه بازهم شانس بازی در تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران را به‌دست نیاورد.

البته که بحث حضور احتمالی او در نساجی مازندران و یا گل‌گهر سیرجان مطرح است اما فعلاً مذاکرات به شکل رسمی پیشرفت چشمگیری نداشته است. بیشترین خواسته و تمایل ماشاریپوف برای حضور در فوتبال ایران بازی در لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل قدرت‌های فوتبال قاره‌کهن است. از همین‌رو جلال‌الدین ماشاریپوف طی دو هفته اخیر از طریق واسطه‌های گوناگون خود را علاوه‌بر پرسپولیس به سپاهان و حتی نساجی هم پیشنهاد داده بود و آخرین خواسته وی حضور در استقلال بود.

ماشاریپوف این روزها پس از فسخ قراردادش با النصر عربستان بدون تیم است و همین موضوع باعث شده خبرهای مختلفی درباره حضور او در فوتبال ایران شنیده شود. پرسپولیس باتوجه به اینکه تنها یک‌جای خالی در لیست خود دارد می‌خواهد یک مهاجم همه‌فن‌حریف به‌خدمت بگیرد و تمایلی به این انتقال نشان نداده اما استقلال این روزها به دنبال خرید وینگر خارجی است.

جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی سابقه بازی در لوکوموتیو و پاختاکور ازبکستان، النصر عربستان و شباب‌الاهلی امارات را در کارنامه دارد و پس از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر جایگاه خود را در این تیم عربستانی از دست داد و حتی مجبور شد شماره هفت که موردعلاقه‌اش بود را هم به فوق‌ستاره پرتغالی بدهد و در نهایت حضور وی در النصر هم تداوم نداشت.

کد خبر 686527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.