اعضای مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد مشخص شدند

صد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد با دبررسی نامه‌های وارده به صحن رسمی شورای اسلامی و انتخاب هیات امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این جلسه اعضای شورا متشکل از کرم نعمتی، رضا بیرانوند و هادی زینی وند به عنوان اعضای هیأت امنای مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد انتخاب و عطا حسن پور، دکتر مجتبی رومانی و میثم هاشمی نیا به عنوان اعضای خارج از سیستم شورا برای این مرکز پیشنهاد شدند.

حجت اله احمدی پور، رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در این جلسه با قدردانی از مجید دریکوند رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: در این دو سال اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما به این دلیل که هر دو سال یک بار باید رئیس هیئت مرکز پژوهش‌ها انتخاب شود بنابر این قبل از انتخاب ریاست مرکز پژوهش‌ها بایستی هیأت امنای آن با رأی گیری در صحن رسمی شورا مشخص و در یک انتخابات درونی رئیس مرکز پژوهش‌ها نیز برای دو سال آینده در هفته آینده مشخص خواهد شد.

مجید دریکوند رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد هم در این جلسه بیان کرد: در دو سال گذشته نیت ما تلاش و کسب آبرو برای شهر خرم آباد بود و در این راه تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا نظر دوستان مختلف و مجامع نخبگانی شهر و کشور جلب شود که در این مسیر تا حدودی موفق بوده‌ایم و البته ایرادات و کاستی‌هایی هم وجود داشته است.

وی افزود: گزارش دو ساله مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد را آماده کرده‌ایم که در جلسات آتی شورا در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 686523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.