ستاره بی‌حاشیه پرسپولیس بدون مصدومیت آماده تقابل با النصر

علی‌رغم مصدومیت علیرضا بیرانوند و غیبت وی مقابل النصر، وحید امیری که دچار مصدومیت جزئی شده بود، می‌تواند پرسپولیس را در مصاف با النصر همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید امیری آچارفرانسه تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان مصدوم شد و هم‌اکنون زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. همچنین انتشار تصاویر نرم‌دوی وحید به‌همراه دکتر شهاب فیزیوتراپ تیم ملی، این شایعه را به‌وجود آورد که وی مصدوم شده است و پس از علیرضا بیرانوند دومین غایب تیم فوتبال پرسپولیس در بازی حساس مقابل النصر خواهد بود و به این ترتیب نمی‌تواند سرخ‌پوشان را در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

با این وجود، وحید امیری که در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت جزئی شده است، برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی به تمرین پرداخت. مشکل وحید امیری هم‌اکنون جدی نیست و می‌تواند برای پرسپولیس در بازی مهم قرمزهای پایتخت مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. علاوه‌بر همه این‌ها، وحید امیری کاپیتان سرخ‌پوشان در اکثر بازی‌های فصل جاری است و مهره تأثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آید.

ضمن اینکه کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به هیچ‌وجه دوست ندارد وحید امیری را در بازی مهم مقابل النصر عربستان در اختیار نداشته باشد؛ هفته گذشته بود که در جریان بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان، علیرضا بیرانوند مصدوم شد و دیدار مقابل النصر عربستان و تقابل دوباره با کریستیانو رونالدو را از دست خواهد داد؛ اتفاقی که بدترین خبر ممکن برای پرسپولیسی‌ها بود و آن‌ها ستاره خود را در اختیار نخواهند داشت.

وحید امیری، هافبک تیم پرسپولیس اواسط تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان به یک‌باره از تمرینات گروهی خارج شد و زیر نظر پزشک تیم به تمرین پرداخت، این اقدام باعث شد تا شایعه مصدومیت وی قوت بگیرد اما امیری مصدومیت جدی و سختی ندارد و می‌تواند پرسپولیس را در بازی روز بیست‌وهشتم شهریورماه مقابل النصر همراهی کند.

در نهایت در شرایطی که وضعیت حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس مقابل النصر عربستان هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست، اما وحید امیری تا این بازی حساس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آمادگی کامل خود را به دست خواهد آورد و می‌تواند برای سرخ‌پوشان ایران به میدان برود.

کد خبر 686521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.