برق ورزشگاه این‌بار در لیگ دسته‌اول فوتبال ایران قطع شد! +عکس

مسابقه دو تیم خیبر خرم‌آباد و مس شهربابک تا دقایق پایانی مسابقه با نتیجه بدون‌گل در جریان بود که برق ورزشگاه تختی خرم‌آباد قطع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه نوزدهم شهریورماه_ تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و مس شهربابک از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به لیگ‌آزادگان به‌مصاف هم رفتند و در پایان خیبر خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در نیمه‌دوم این دیدار و پس از این تعویض‌های تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برق ورزشگاه حدود ۲۰ دقیقه قطع و بازی متوقف شد و در نهایت با وصل جریان برق پروژکتورهای ورزشگاه و شروع مجدد مسابقه، حمید طاهرخانی در دقیقه ۷۶ گل خیبر را به ثمر رساند و بازی با این تک‌گل به پایان رسید.

برق ورزشگاه این‌بار در لیگ دسته‌اول فوتبال ایران قطع شد! +عکس

سبزپوشان لرستانی هفته نخست لیگ دسته‌اول باشگاه‌های کشور با یک گل برابر پارس جنوبی‌جم مغلوب شده بودند و باید روز _یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ نیز در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول، میهمان مس سونگون تبریز خواهند بود. خیبر خرم‌آباد فصل گذشته با هدایت فراز کمالوند از مجموع ۳۲ بازی با ۱۲ برد، ۱۶ مساوی، چهار باخت و ۵۲ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد و نتوانست به لیگ‌برتر صعود کند.

در زمانی که برق بازی قطع شده بود، تماشاگران با روشن کردن چراغ‌های تلفن‌های همراه خود باعث شدند اندک نوری در ورزشگاه دیده شود؛ دیگر اتفاق عجیب دیدارهای لیگ دسته‌اول، امروز مسابقه دو تیم خوشه‌طلایی ساوه و سایپا تهران به‌دلیل صادرنشدن کارت بازی بازیکنان خوشه‌طلایی برگزار نشد.

کد خبر 686518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.