ایجاد پارک مسافر در منطقه جنگلی گرگان تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ایجاد پارک مسافر در منطقه جنگلی شهر خبر داد و گفت: ای پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد سالاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارک مسافر برای شهری مانند گرگان که در ایام نوروز و فصل تابستان همواره پذیرای گردشگران بوده، بسیار ضروری است.

وی با بیان این نکته مساحتی حدود ۱.۵ هکتار برای پارک مسافر در شهر گرگان پیش بینی شده، افزود: این زمین از سوی اداره منابع طبیعی شهرستان در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت اما متأسفانه بخشی از زمین، معارض دارد با این حال در حال پیگیری هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان ادامه داد: در محور ناهار خوران هم زمینی به مساحت پنج هکتار است که کارشناسان ما اکنون در حال بررسی و مطالعه آن هستند و تلاش می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی پیش از پایان سال، این پروژه را به نتیجه برسانیم.

وی با بیان این مطلب که ایجاد پارک مسافر کمک به ساماندهی مسافران محور ناهارخوران هم خواهد کرد، افزود: به طور معمول پارک مسافر در ورودی و خروجی شهر قرار دارد اما از آنجایی که اغلب گردشگری با هدف گذراندن اوقات خود در جنگل به این منطقه می‌آیند ما هم در تلاش برای ایجاد پارک مسافر در طبیعت زیبای شهر هستیم.

کد خبر 686503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.