تلاش برای نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی در اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به فرسوده بودن بیش از ۹۰ درصد ناوگان تاکسیرانی اهواز، گفت: در تلاش هستیم با دریافت تسهیلات برای رانندگان، ۵۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شود.

عادل شیشه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی اهمیت زیادی دارد، چراکه ۹۰ درصد تاکسی‌های اهواز فرسوده است. این اقدام از سال گذشته آغاز شده است و سال جاری نیز ادامه دارد.

وی افزود: اسفندماه سال گذشته با همکاری بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) به ۳۶ راننده تاکسی، ۲۲۰ میلیون تومان وام چهار درصد پرداخت شد که نشان‌دهنده این است که با تعامل می‌توانیم اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شده است ۵۰۰ دستگاه از تاکسی‌های اهواز نوسازی شود، برای این کار به دنبال دریافت تسهیلات برای رانندگان هستیم تا شهرداری با همکاری رانندگان بازپرداخت چهار درصدی داشته باشد.

شیشه‌گری تاکید کرد: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده دریافت شده است و در انتظار دریافت سایر اتوبوس‌ها هستیم، علاوه بر آن خریدهای جدید همچون اتوبوس، میدل‌باس و ون نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 686499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.