جمع‌آوری ۸۵ هزار کیلو پسماند از فاز دو ناجی‌آباد کاشان

مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری شهرداری کاشان از جمع‌آوری ۸۵ هزار کیلو پسماند در طول هفت روز از شهرک فاز دو ناجی‌آباد خبر داد.

حسین طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصحیح و جمع‌آوری نخاله ساختمانی از ۱۵ هزار مترمربع زمین بایر در منطقه فاز دو ناجی‌آباد کاشان انجام شد.

وی، با تاکید بر اینکه جمع‌آوری پسماندهای خانگی و صنعتی به عنوان یکی از فعالیت‌های خطیر شهرداری‌ها است، افزود: موفقیت در این موضوع، رابطه مستقیم با رضایت شهروندان و ارتقا کیفیت زیستی و بهداشتی در شهر دارد و در بعضی از مناطق مانند شهرک‌های جانبی اهمیتی دو چندان داشته و می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به زندگی شهروندان و شهرداری‌ها وارد کند.

مدیر امور شهر معاونت خدمات کاشان شهری شهرداری ادامه داد: با تاکید دستور شهردار کاشان به امر تنظیف و جمع‌آوری پسماند شهری، مناطق پنجگانه شهرداری کاشان رصد شده و بر اساس ضرورت رسیدگی اولویت بندی شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل عدم توجه قبلی و درخواست‌های شهروندان فاز دو ناجی‌آباد دارای شرایط بحرانی بود که به عنوان نخستین نقطه در دستور کار قرار گرفت.

طاهرنژاد، با بیان اینکه روزانه حدود ۴۸ تن پسماند از منطقه دو شهرداری کاشان تحویل سکوی زباله می‌شود افزود: از این حجم مشخص شده ۱۸ تن سهم فاز دو ناجی‌آباد است (۱۰ تن زباله خانگی و هشت تن پسماند خانگی) که به صورت روزانه در حال انجام است.

به گفته وی، با توجه به شرایط موجود شهرک فاز دو ناجی‌آباد و عدم رسیدگی‌های اخیر، در یک عملیات اجرایی و با همکاری سازمان خدمات موتوری و پرسنل تنظیف در هفت روز، حدود ۸۵ هزار تن پسماند خانگی و ساختمانی از سطح شهرک جمع‌آوری شد.

مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری اذعان کرد: در این راستا حدود ۵۰ زمین بایر به متراژ ۱۵ هزار مترمربع نیز تصحیح و پاک‌سازی شد تا منظر شهری نیز بهبود یابد.

وی تاکید کرد: با پایان این عملیات در روزهای آینده امیدواریم سطح کیفیت خدمات‌دهی و خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه به سطح استاندارد رسیده و رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

طاهرنژاد اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و حضور فعال مأموران پسماند در سطح شهرک فاز دو ناجی‌آباد به خاطیان، اخطار داده و برخورد می‌شود و در صورت تکرار ضمن جرایم نقدی به مراجع زی‌ربط جهت رسیدگی معرفی خواهند شد تا از تضییع حقوق دیگر شهروندان و شهرداری جلوگیری شود.

کد خبر 686453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.