دولت سیزدهم به جوانان توجه خاص دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: در دولت سیزدهم توجه خاص به جوانان شده است زیرا جوانان باید در میدان از پیشروان توسعه باشند تا پیشرفت صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین میرزایی امروز_ یکشنبه نوزدهم شهریورماه _ در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: استان چهارمحال‌وبختیاری ظرفیت‌های متعددی دارد که برخی از آن‌ها اگر به فعلیت برسند می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

وی افزود: به این منظور باید همگان با وحدت، وفاق، هم افزایی و همدلی برای شکوفایی استعدادهای استان تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: این جلسات در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین انجام می‌شود و اصحاب رسانه در این مسیر در خط مقدم هستند.

وی تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم مردمی بودن است؛ سیاست استانداری و سایر مدیران استانی در میدان بودن، کنار مردم بودن، مشکلات را در میدان بررسی کردن و در شادی مردم شریک بودن است.

میرزایی اظهار کرد: در همین راستا مدیران در جای جای استان مشکلات را در میدان بررسی می‌کنند و این یکی از شاخص‌های اصلی مدیران در دولت سیزدهم است.

وی تصریح کرد: میزهای خدمت روزهای جمعه در مصلای شهرکرد برگزار می‌شود علاوه بر این مدیران یک روز در هفته با مردم ملاقات دارند و در سایر روزها هم پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: کارهای ارزشمند و ارزنده‌ای در استان در بخش‌های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هر ۱۱ شهرستان استان خدمات پزشکی ارائه می‌شود، اضافه کرد: میزان افزایش سرانه آموزشی و ورزشی مربوط به آموزش و پرورش نسبت به سنوات گذشته قابل تقدیر است، دوره‌های آموزشی در مدارس در راستای ارتقای آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و به اعتبارات کمک شده به مدارس نیز قابل توجه است.

میرزایی تصریح کرد: اقدامات در حوزه فرهنگی برای کودکان و نوجوانان نسبت به سنوات گذشته بیش از صد در صد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم توجه خاص به جوانان شده است زیرا جوانان باید در میدان از پیشروان توسعه باشند تا پیشرفت صورت گیرد.

کد خبر 686447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.