میدان امام (ره) نیازمند مدیریت واحد است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت واحد میدان امام خمینی (ره) مطالبه مردم است، گفت: رفع مشکلات این میدان نیازمند نظام‌نامه مشترک بین شهرداری، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با اداره کل راهداری پیرامون جاده‌های ورودی به سمت اصفهان از تقاطع سردار شهید سلیمانی به سمت باغ رضوان، مکاتباتی انجام شده است؛ بیش از هشت سال است که این مسیر مشکل دارد و مردم این مشکلات را از چشم شهرداری و شورا می‌بینند، اما رفع آن در حوزه اختیارات ما نیست.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ مکاتبه از سال ۹۴ انجام شده که پاسخی دریافت نشده است، افزود: ورودی‌های شهر اعتبار و ویترین اصفهان است و مردم از ما انتظار دارند که در این زمینه مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت واحد میدان امام (ره) مطالبه مردم است، تصریح کرد: وجود دست‌فروشان و انجام تفریحات و ورزش‌هایی که به آثار و ابنیه میدان آسیب وارد می‌کند، یک موضوع مطرح است که رفع آن نظام‌نامه مشترک بین شهرداری، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی را نیاز دارد.

کد خبر 686412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.