تکمیل شهربازی گرگان در بضاعت شهرداری نیست

شهردار گرگان گفت: تلاش داریم امسال یکصد میلیارد تومان به طرح بزرگ شهربازی گرگان اختصاص دهیم، اما این رقم به هیچ عنوان جوابگوی این اَبرطرح تفریحی نیست.

سیدمحمدرضا سید النگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرایند ساخت شهربازی گرگان، اظهار کرد: پروژه شهربازی گرگان اعتبار زیادی نیاز دارد و شهرداری توان تأمین آن را به تنهایی ندارد.

وی با بیان اینکه منابع مالی طرح در زمان تصویب این پروژه در شورای اسلامی شهر در دوره پنجم لحاظ شد، افزود: قرار بود این طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی شود که این اتفاق نیفتاد.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه امسال باید یکصد میلیارد تومان برای این پروژه هزینه کند، خاطرنشان کرد: این رقم به هیچ عنوان میزان قابل توجهی برای این طرح تفریحی عریض و طویل نیست.

سید النگی با اشاره به تخلفات صورت گرفته درخصوص هتل پارتیا، تصریح کرد: موضوع این تخلفات به سال ۹۲ مربوط می‌شود، ما میراث‌دار اتفاقاتی هستیم که در دوران مسئولیت خودمان هیچ دخل و تصرفی بر آن نداشته و نداریم.

وی گفت: مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا میراث بد باقیمانده از گذشتگان را به احسن تبدیل کند؛ واقعیت این است که شهرداری گرگان در دوران گذار و رسیدن به تعالی است و به همین دلیل به حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نیاز دارد.

کد خبر 686365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.