پرداخت ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی به شهروندان اهوازی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی از ابتدای خردادماه تا نیمه شهریورماه در راستای اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی به شهروندان اهوازی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحمید عباس‌شیاری امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز طرح ملی پاداش صرفه‌جویی که از ابتدای خردادماه امسال آغاز شده است و تاکنون نیز ادامه دارد، شهروندان اهواز با رعایت الگوی مصرف و کمک به پایداری شبکه و با کاهش مصرف خود نسبت به مدت مشابه سال قبل، نزدیک به ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش در صورتحساب خود دریافت کرده‌اند.

وی افزود: پیش از آغاز طرح ملی پاداش صرفه‌جویی، جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و شیوه‌نامه‌های اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: تبلیغات گسترده‌ای از طریق صداوسیمای مرکز خوزستان، رسانه‌های محلی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی، سامانه‌های اطلاع‌رسانی پیامکی و بهره‌گیری از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری اهواز، همکاری تبلیغی توسط روابط‌عمومی تمام دستگاه اجرایی در راستای تشویق شهروندان به همراهی و همکاری در اجرای این طرح ملی انجام گرفته است.

عباس‌شیاری اضافه کرد: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی تاکنون، مشترکان خانگی کلان‌شهر اهواز موفق به دریافت مبلغ ۵۴۰ میلیارد ریال در صورتحساب خود شده‌اند که این مبلغ به صورت بستانکار در حساب مشترکان لحاظ می‌شود و در فرآیند قرائت، قبض برق رایگان دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس جدول تخصیص پاداش، بیشترین مبلغ اهدایی ۱۷ میلیون ریال است و به‌ترتیب نزولی تمام مشترکان مشمول این طرح که ۲۷۹ هزار و ۷۰۹ نفر مشترک هستند، مشمول دریافت پاداش مذکور شده‌اند.

کد خبر 686304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.