قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس بر مدار تولید قرار گرفت

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه رفع مشکلات قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس گفت: رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال‌سازی و ارتقای وضعیت تولید از برنامه‌های مهم در این شهرک صنعتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، سید مصطفی هاشمی امروز _ یکشنبه نوزدهم شهریور _ در جلسه با هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک، اظهار کرد: شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان و یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این شهرک صنعتی دارای تمامی امکانات زیرساختی است و مشکل تأمین زیر ساخت ندارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی به عنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تأسیسات شهرک صنعتی بر همکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.

هاشمی تاکید کرد: ارتقای وضعیت تصفیه خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب و انتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک‌های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد باهدف فعال‌سازی و ارتقای وضعیت تولید از برنامه‌های مهم در این شهرک صنعتی است.

وی اظهار امیدواری کرد: برخی از این برنامه‌ها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: این شهرک صنعتی با ۳۲ هکتار مساحت دارای ۲۲.۵ هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب ۱۲۳ قرارداد به متقاضیان واگذارشده که از این تعداد ۹۰ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۷۵۰ نفر اشتغال موفق به بهره برداری رسید.

کد خبر 686301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.