حضور ۳۲ شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی شمشیربازی اسلحه سابر مردان

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: مسابقات در اسلحه سابر و با حضور ۳۲ شرکت‌کننده برگزار می‌شود که ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان از کشور ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بین‌المللی شمشیربازی اسلحه سابر مردان امروز با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد روزبه سرهنگ‌پور، از ساعت ۹ تا ۱۸ به میزبانی استان اصفهان و در ورزشگاه شهید نصر برگزار می‌شود.

محسن ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری این مسابقات در شهر اصفهان اظهار کرد: سومین دوره مسابقات است که میزبانی آن را استان اصفهان برعهده دارد، مسابقات در اسلحه سابر و با حضور ۳۲ شرکت‌کننده برگزار می‌شود که ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان از کشور ایران هستند.

وی افزود: این مسابقات با حضور کشورهای ازبکستان، گرجستان، عراق و ایران برگزار می‌شود، البته قرار بر این بود ترکیه و پاکستان هم در این مسابقات حضور داشته باشند، اما با وجود اینکه سال گذشته این دو کشور در مسابقات حضور داشتند امسال و تا این لحظه اعلام آمادگی نکردند.

دبیر هیئت شمشیربازی با اشاره به اینکه مجوز این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی صادر می‌شود، گفت: مجوز این مسابقات فقط برای استان اصفهان صادر شده است و فقط باید در این شهر برگزار شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دعوت‌نامه این مسابقات برای همه کشورها ارسال می‌شود اما با توجه به اینکه تقویم رقابت‌ها نزدیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک است، کشورها سعی می‌کنند در این مسابقات که بین‌المللی است حضور نداشته باشند و در مسابقات جهانی شرکت کنند.

حضور ۳۲ شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی شمشیربازی اسلحه سابر مردان

کد خبر 686288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.