مشکلی برای جابه‌جایی زائران نداریم / ۹۰ درصد سفرها به مشهد با کاروان انجام می‌شود

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر چهارمحال‌وبختیاری گفت: درخواست ناوگان برای سفر به مشهد از بیستم تا بیست‌وهشتم شهریورماه است و به محض بازگشت تمام زائران از عراق، خطوط داخلی باز می‌شود و مشکلی برای جابه‌جایی زائران نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر رحیمی امروز_ یکشنبه نوزدهم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زائران معمولاً در ایام شهادت امام رضا (ع) از استان چهارمحال‌وبختیاری راهی خراسان می‌شوند و از آنجا که ۹۰ درصد این سفرها با کاروان و به صورت دربستی انجام می‌شود، مشکلی در تأمین ناوگان برای زائران نداریم.

وی افزود: درخواست ناوگان برای سفر به مشهد از بیستم تا بیست‌وهشتم شهریورماه است و به محض بازگشت تمام زائران از عراق خطوط داخلی باز می‌شود و مشکلی برای جابه‌جایی زائران نخواهیم داشت.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: کاروانی بودن سفرها سبب می‌شود که بلیت فروخته نشود و هزینه اتوبوس دربستی محاسبه شود.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در حال حاضر افزایش قیمتی برای نرخ بلیت اتوبوس به مشهد مقدس اعلام نشده است و هزینه طبق قبل یعنی ۴۴۳ هزار تومان برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره و ۲۷۰ هزار تومان برای هر نفر در اتوبوس ۴۴ نفره محاسبه می‌شود.

کد خبر 686282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.