لزوم رعایت موارد ایمنی هنگام وقوع تندباد و طوفان در روزهای آینده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: شهروندان با توجه به وقوع تندباد و طوفان در روزهای آینده، رعایت موارد ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای ارائه شده مبنی بر وقوع تندباد و طوفان در روزهای آینده، شهروندان باید رعایت موارد ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: اگر هنگام وقوع طوفان خارج از منزل هستند، خود را به سرپناه امن برسانند و از قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال، تیرها، دکل‌ها و کابل‌های برق خودداری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: شهروندان از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و به‌ویژه داربست‌ها، قرار گرفتن در بلندی‌ها، لبه پشت‌بام‌ها، بالکن‌ها و پنجره‌ها که احتمال سقوط دارد، اجتناب کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد از قرار گرفتن در دشت‌های باز و ارتفاعات که احتمال برخورد صاعقه وجود دارد، خودداری و در این ایام، اجسام سنگین مانند مجسمه و گلدان را از لبه بالکن‌ها و پنجره‌ها به پایین منتقل کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: محدودیت دید در پی گردوغبار ایجاد خواهد شد و از همین رو، رانندگان هنگام رانندگی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر 686273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.