یک میلیون نهال طی ۴ سال در شهر آران و بیدگل کاشته می‌شود

شهردار آران و بیدگل گفت: شهرداری آران و بیدگل در راستای توسعه فضای سبز شهر از طرح تولید یک میلیون نهال رونمایی کرد تا طی چهار سال در سطح شهر کاشته شود.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تولید یک میلیون نهال توسط شهرداری آران و بیدگل خبر داد و اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های شهرداری آران و بیدگل تولید و کاشت یک میلیون نهال در سطح این شهر است.

وی با اشاره به طرح تولید یک میلیارد نهال در کشور افزود: سهم آران و بیدگل در این طرح تولید ناچیز نهال بود، از این‌رو شهرداری آران و بیدگل در راستای توسعه فضای سبز شهر از تولید یک میلیون نهال رونمایی کرد تا طی چهار سال یک میلیون نهال تولید و در سطح شهر کاشته شود.

شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: شهرداری آران و بیدگل با استفاده از تمام ظرفیت خود تلاش می‌کند تا به عنوان شهر نمونه سرسبز کشوری با توجه به قرار گرفتن در منطقه استثنایی جغرافیایی ارتقا دهد.

صانعی ادامه داد: شهرداری با این اقدام رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد، این هدف تنها با همراهی شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز شهر محقق می‌شود.

وی با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر روشن نبودن خیابان ولی‌عصر (عج) مبنی بر این که هر چراغ تیر برق یک در میان یا دو چراغ هم‌زمان، سوخته است و روشنایی ندارد و در خیابان تاریک تصادف و ناامنی به وجود می‌آید، گفت: تعمیر و تعویض لامپ تیرهای برق برای روشنایی معابر بر عهده اداره برق است.

شهردار آران و بیدگل از اجرای عملیات روکش آسفالت کوچه عدالت دوم واقع در خیابان و شاد خبر داد و گفت: ️عملیات روکش آسفالت این کوچه با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شده است.

کد خبر 686265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.