افزایش ۹ درصدی ترددها از مرز مهران نسبت به سال گذشته

استاندار ایلام گفت: ترددها از مرز مهران در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بهرام‌نیا امروز _شنبه، هجدهم شهریورماه_ در نشست ستاد اربعین استان ضمن قدردانی از اعضای ستاد اربعین حسینی استان، اظهار کرد: امسال با کمک مسئولان و مردم همایش اربعین حسینی به خوبی برگزار و زائران با آسودگی خاطر به زیارت عتبات عالیات رفتند.

وی خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) را یک موهبت الهی دانست و افزود: این موهبت الهی نصیب مردم استان ایلام به‌ویژه شهروندان مهران شد که با تمام وجود از زائرین پذیرایی کردند و میزبان شایسته‌ای برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ترددها در مرز مهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است، گفت: سال قبل از مرز مهران سه میلیون و ۶۰ هزار تردد ثبت شد، در حالی که امسال از اول ماه‌صفر تاکنون سه میلیون و ۳۰۰ هزار تردد از مرز مهران تردد داشتیم.

وی تصریح کرد: از ۶۰۰ هزار تبعه خارجی در کشور عراق، ۱۳۰ هزار نفر تاکنون از مرز مهران وارد کشور شدند، از روز گذشته تاکنون دو هزار و ۲۰۰ زائر با ۷۵۰ دستگاه اتوبوس بازگشتند که از معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور به خاطر تأمین اتوبوس زائران قدردانی می‌کنم.

کد خبر 686256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.