تداوم درخشش هافبک عراقی مس رفسنجان در تیم امید

منتظر محمد ستاره جوان تیم فوتبال مس رفسنجان امروز در بازی تیم امید عراق برابر تیمورشرقی یک گل زد و یک پاس‌ گل ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز در ادامه بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، تیم ملی فوتبال امید عراق با شش‌گل موفق شد از سد تیمورشرقی عبور کند و منتظر محمد ستاره عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان یک گل زد و یک پاس‌گل به هم‌تیمی‌های خود داد، این هافبک عراقی در بازی گذشته تیم کشورش هم دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده بود.

حسین لاوندی (سه بار)، علی جاسم و رضا فاضل دیگر گل‌های عراق را در این مسابقه به ثمر رساندند، منتظر محمد در حضور ۴۵ دقیقه‌ای خود برای تیم ملی امید عراق در بازی اول این تیم در برابر ماکائو موفق به ثبت یک پاس گل و تأثیرگذاری روی یک گل دیگر شد.

منتظر محمد که برای حضور در استقلال راهی ایران شد، به واسطه قانون سقف قرارداد آبی‌پوشان را با قرارداد قرضی به مقصد مس رفسنجان ترک کرد؛ البته محمد به‌عنوان کاپیتان امیدهای عراق بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و نیمه‌دوم به زمین رفت.

تیم فوتبال امید عراق که تجربه حضور در المپیک را دارد و همچنین دو ماه‌ونیم قبل در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا با کسب پیروزی مقابل امیدهای ایران به قهرمانی دست پیدا کرد، امروز در دومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به برتری دست یافت تا به‌خاطر تفاض‌گل بهتر نسبت به کویت، صدرنشین گروه F بماند.

کد خبر 686244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.