قضاوت داوران ضعیف است/ برای پیروزی در این بازی سخت به شاگردانم تبریک می‌گویم

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: سخت‌ترین بازی هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم و به شاگردانم بابت عملکرد خوب‌شان تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان صادقی پس از برتری مهم و فوق‌العاده تیم هندبال گیتی‌پسند در خانه تیم پرمهره پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد اظهار کرد: سخت‌ترین بازی‌مان مقابل پلیمر خلیج‌فارس بود، تیم ما دو هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشت و توانستیم دو امتیاز کامل این بازی بزرگ را به‌دست آوریم و از همین‌رو به شاگردانم بابت عملکرد خوب‌شان تبریک می‌گویم.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف کوبل‌داوری که می‌توانست نتیجه را عوض کند، افزود: به دلیل اتفاقاتی که در بازی‌های لیگ برتر رقم می‌خورد، متأسفم و هیچ‌کس پیگیر آن نمی‌شود؛ امیدوارم فدراسیون هندبال نظارت ویژه‌ای روی بازی‌های لیگ داشته باشد؛ این‌طور نیست که هر داوری هرطور که دوست دارد و به‌سمت هر تیمی که تمایل دارد سوت بزند.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در پایان در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم پلیمر هم به نوع داوری اعتراض داشت، گفت: پلیمر هم باید نسبت به قضاوت تیم داوری معترض باشد، زیرا آن‌ها هشت گل عقب بودند، اما توانستند بازی را در چنین شرایطی مساوی کنند.

کد خبر 686237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.