پیش‌بینی بورس فردا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲

با توجه به روند بورس امروز به نظر می‌رسد افت ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی شاخص کل را در بازار فردا خواهیم داشت؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم بازار فردا شاهد بازگشت کلی بازار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس امروز با یک ریزش غیرقابل تصور ۲۱ هزار واحد به سطح دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد نزدیک شد که بر اساس تحلیل تکنیکال می‌توان گفت که بازار سرمایه در حال پولبک زدن به سقف دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد است، علاوه بر این می‌توان پیش‌بینی کرد که بازار برای فردا نیز باید مانند امروز منفی است، اما افت شاخص کل کمتر از ۳۰ هزار واحد خواهد بود.

در واقع اگر محدوده دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد از دست رود، احتمال تغییر روند شاخص کل در هفته جاری وجود خواهد داشت و کار برای بازار دشوار خواهد شد.

یکی از معیارهایی که این روزهای فعالین بازار به آن وزن می‌دهند، تغییرات نماد اهرم (صندوق اهرمی) است، زمانی که منفی باشد احتمال اینکه بازار فردا منفی باشد وجود دارد و برعکس آن نیز صادق است، دلیل آن نیز وجود سبدی از اختیارهای معامله در پورتفوی سرمایه‌گذاری این صندوق است که وزن تغییرات آینده در آن دخیل خواهد بود.

به طور کلی و بر اساس تغییرات و ریزش امروز احتمال افت ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی شاخص کل را در بازار فردا خواهیم داشت، احتمال اینکه شدت ریزش از امروز بیشتر باشد کمتر است، شاید در نیمه دوم بازار فردا شاهد بازگشت کلی بازار باشیم.

کد خبر 686211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.