کلاهبرداری با وعده دروغین سرمایه‌گذاری در شرکت تولیدی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی با وعده دروغین سرمایه گذاری در یک کارگاه تولیدی دراراک، ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود که در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا چگنی شنبه ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در روزهای اخیر با اعلام چند مورد گزارش کلاهبرداری از شهروندان اراکی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد فردی با وعده دورغین سرمایه گذاری در یک کارگاه تولیدی تشک و کالای خواب به آنان مراجعه و با معرفی خود به عنوان مدیر این کارگاه تولیدی، اعتمادشان را جلب و به شیوه‌های مختلف، مبالغی از آنان دریافت کرده و متواری شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اقدامات تخصصی و علمی پلیس در رسیدگی به این پرونده کلاهبرداری افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس متهم که دارای سوابق متعدد و تحت تعقیب پلیس در استان‌های قم و تهران بود، شناسایی و عملیات دستگیری وی با هماهنگی مقام قضائی آغاز شد.

وی تصریح کرد: سرانجام مخفیگاه این کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان اراک شناسایی و او دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره کلاهبرداری از شهروندان اراکی به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 686205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.