همه چیز درباره ی پیتزا زاور شیراز با رستوران گردی اسنپ فود

فست فود پیتزا زاور شیراز، از بهترین رستوران‌های فست فودی در این شهر است که می‌توانید در آن انواع پیتزا ایتالیایی و آمریکایی و ساندویچ‌های خوشمزه را با قیمت مناسب سفارش داده و نوش جان کنید.

این فست فود دو شعبه در خیابان‌های قصرالدشت و دوستان دارد و امکان سفارش آنلاین از اسنپ فود شیراز نیز از این فست فود وجود دارد. در اینجا با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی پیتزا زاور شهر شیراز و اطلاعات تماس آن بیندازیم.

کمی درباره پیتزا زاور شیراز

پیتزا زاور، یک فست فود متفاوت با پیتزاهای پخت سنگی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این فست فود شیراز با داشتن دو شعبه و منوی غذایی جذاب، شهرت زیادی داشته و اکثر اوقات مشتریان آن به حدی هستند که به سختی جای نشستن در محیط داخلی پیتزا فروشی پیدا می‌کنید. علت این موضوع هم شهرت و محبوبیت زیاد پیتزا زاور در شهر شیراز است که باعث شده همیشه مشتریانی وفادار داشته باشد.

اطلاعات تماس پیتزا زاور شیراز

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم این پیتزا فروشی و فست فود در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر شیراز واقع شده و دو شعبه دارد. در اینجا اطلاعات تماس و دسترسی به این رستوران فست فودی را مشاهده خواهید کرد:

شعبه اول پیتزا زاور

  • آدرس: شیراز، خیابان قصرالدشت، نبش کوچه 59
  • ساعات کار: از ساعت 12:00 تا ساعت 14:45 و از ساعت 19:00 تا ساعت 00:00
  • شماره تلفن: 07136290131
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • اماکن مهم نزدیک: مرکز خرید ستاره فارس، استخر بین المللی انقلاب، مرکز خرید حافظ، آکادمی تنیس شیراز، رستوران پیام مخابرات، کافه پالاتزو، بستنی لابریت، رستوران صوفی

شعبه دوم پیتزا زاور

  • آدرس: شیراز، بلوار دکتر شریعتی، خیابان دوستان
  • ساعات کار: از ساعت 12:00 تا ساعت 14:45 و از ساعت 19:00 تا ساعت 00:00
  • شماره تلفن: 07136345255
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • اماکن مهم نزدیک: رستوران گرتا، کافه دوستان، فروشگاه ماین استور، ایران برگر

همه چیز درباره ی پیتزا زاور شیراز با رستوران گردی اسنپ فود

منو پیتزا زاور شیراز

در اینجا نگاهی به بخشی از منوی پیتزا زاور شیراز خواهیم داشت. لازم به ذکر است که منوی غذایی در هر دو شعبه بسیار شبیه و نزدیک به هم بوده و تفاوت‌های جزئی دارند.

پیش غذا

سالاد

غذای اصلی

نوشیدنی

هات چیپس

سالاد سزار

پیتزا رست بیف آمریکایی

نوشابه قوطی

قارچ سوخاری

سالاد فصل

پیتزا چیکن آمریکایی

نوشابه خانواده

سیب زمینی سرخ شده

سالاد کلم

پیتزا استریپس ایتالیایی

آب معدنی کوچک

پیتزا مخصوص زاور ایتالیایی

دبل برگر

چیز برگر

ساندویچ رست بیف

برای سفارش آنلاین سالاد شیراز، کافی است که به صفحه https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?category=15&page=0 مراجعه کرده و به راحتی سفارش خود را به صورت اینترنتی در اسنپ فود، ثبت کنید.

نقد و بررسی فست فود زاور شیراز

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ این فست فود به داشتن انواع و اقسام غذاهای فست فودی شهرت دارد. اگر به پیتزاهای آمریکایی علاقه‌مند باشید؛ انواع پیتزا آمریکایی از جمله پیتزا آمریکایی مخصوص زاور، پیتزا پپرونی آمریکایی، پیتزا رولت مخصوص آمریکایی و ... را پیشنهاد می‌کنیم. در میان پیتزاهای ایتالیایی این فست فود، پیتزا پپرونی ایتالیایی، پیتزا استریپس ایتالیایی، پیتزا رست بیف ایتالیایی و ... محبوبیت زیادی دارند.

از پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی زاور که بگذریم، برگرهای این رستوران نیز بسیار خوشمزه هستند. بیگ مک برگر، چیکن برگر و دبل برگر فست فود زاور را نباید از دست بدهید. همین طور برگر سینه مرغ کبابی با 2 عدد فیله مرغ گریل شده، سس مخصوص، کاهو، گوجه و خیار شور که در نان مک دونالد ساندویچ شده‌اند، فوق العاده خوشمزه است.

برای آن دسته از افرادی که ترجیح می‌دهند از این فست فود سفارش ساندویچ داشته باشند، ساندویچ هات داگ، از ارزان‌ترین‌ها بوده که کیفیت و طعم عالی نیز دارد. به جز آن اگر یک ساندویچ خاص با حجم بالا می‌خواهید، ساندویچ ویژه زاور را حتما امتحان کنید. در تهیه این ساندویچ از 3 ورق ژامبون گوشت 90 درصد، 2 عدد فیله مرغ گریل شده، 1 عدد برگر دست ساز گوشت گوساله 110 گرمی، سس قارچ، پنیر پیتزا، پنیر گودا، خیار شور، گوجه فرنگی، کاهو و ... استفاده شده است.

همه چیز درباره ی پیتزا زاور شیراز با رستوران گردی اسنپ فود

گوشت، سوسیس کالباس، فیله مرغ، سینه مرغ، سبزیجات، پنیر و به طور کلی مواد اولیه به کار رفته در تهیه غذاهای این فست فود، همگی تازه و از کیفیت عالی انتخاب می‌شوند. در حقیقت سیاست این رستوران فست فودی شهر شیراز به شکلی است که همیشه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده کرده و کیفیت خروجی غذاهای خود را در سطح بالا نگه دارد. همین مورد به عنوان یکی از فاکتورهای رضایت بالای مشتریان این رستوران شناخته شده و به شهرت بیشتر آن انجامیده است.

امکان سفارش آنلاین از فست فود پیتزا زاور از طریق اسنپ فود

صرف وعده غذایی در فضای رستورانی، با جذابیت‌های خاص خود همراه است. اما بسیاری از مواقع، فرصت کافی برای این کار وجود نداشته و در عین حال هوس یک غذای فست فودی را می‌کنید. در این صورت اسنپ فود، راهکار عالی سفارش آنلاین غذا را پیش روی شما قرار می‌دهد. در اسنپ فود شیراز، می‌توانید از انواع رستوران‌ها و فست فودها سفارش غذای خود را به صورت اینترنتی تجربه کنید و رستوران فست فودی زاور نیز در همین فهرست قرار دارد. شما چه نظری در این باره دارید؟ آیا تا به حال سفارش غذا از اسنپ فود را تجربه کرده و تا چه اندازه از فرایند آن رضایت داشتید؟ پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاعات بیشتر درمورد پیتزا زاور شیراز، به لینک https://hezargiah.com/%d9%be%db%8c%d8%aa%d8%b2%d8%a7-%d8%b2%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2/ مراجعه کنید.

کد خبر 686189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.