انواع دستگاه بلوک زنی و قیمت|معرفی دستگاه بلوک زنی بتن سرمد

گروه صنعتی بتن سرمد تولید کننده و عرضه کننده دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک است.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی و ویژگی خاصی دارند. هر کدام از دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد قیمت های مختلفی دارند. برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک افراز بتن سرمد به سایت آن مراجعه کنید.

تولید بلوک برای ساختمان سازی اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهی نیاز به تولید بلوک با سرعت بالا جهت فروش یا بکارگیری آن ها در ساختمان سازی است، به همین دلیل برای دسترسی راحت تر می توان از دستگاه بلوک زنی استفاده کرد. یکی از بهترین دستگاه های بلوک زنی، مدل تمام اتوماتیک است. این دستگاه به واسطه این‌که به صورت کاملا اتوماتیک، بلوک زنی را انجام می دهد و در مدت زمان کوتاه بلوک های زیادی را تولید می کند، محبوبیت ویژه ای دارد.

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک، یکی از بهترین دستگاه هایی است که می تواند برای تولید بلوک با تعداد بالا مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه نیازی به دخالت اپراتور ندارد و تمامی مراحل مربوط به تولید بلوک را به صورت تخصصی و اتوماتیک انجام می دهد. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک، می تواند در یک شیفت کاری نزدیک به 14000 بلوک را تولید کند، بنابراین خرید این دستگاه می تواند مزیت های بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. این دستگاه با توان پایین، بیشترین بازدهی را دارد، به همین خاطر این دستگاه به یکی از ایده آل ترین دستگاه ها جهت تولید بلوک سقفی، دیواری و بلوک تزئینی است. امکان تعویض قالب های بلوک در دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک وجود دارد، بنابراین می توان بر اساس نیاز قالب های خاصی را در دستگاه قرار داد. دستگاه می تواند تمامی بلوک ها را با شکل یکسان و اندازه های مشخص تولید کند، به همین جهت با کمک این دستگاه دیگر نیازی به تولید بلوک به صورت دستی نخواهد بود، چون دستگاه به صورت همه جانبه اقدام به تولید بلوک های مختلف در سایز مشخص در کوتاه ترین زمان ممکن می کند.

انواع دستگاه بلوک زنی و قیمت|معرفی دستگاه بلوک زنی بتن سرمد

انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک انواع مختلف با کارایی های مختلفی دارد. به طور کلی این دستگاه را می توان بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی کرد. در ادامه چندین مدل مختلف دستگاه را با کارایی آن ها شرح می دهیم.

  • دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک سیلودار: یکی از محبوب ترین دستگاه تمام اتوماتیک در بازار، دستگاه های بلوک زنی سیلودار است. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک سیلودار، دارای یک مخزن برای قرار دادن مصالح ساختمانی است. این مخزن بر اساس نیاز کاربر می تواند در سایزهای مختلفی سفارش داده شود، اما معمولا حجم وزنی مخزن، بین 500 تا 700 کیلوگرم است. با کمک این دستگاه دیگر نیاز به شارژ کردن مجدد مصالح جهت تولید بلوک توسط دستگاه نیست.
  • دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک 12 قالبه: این دستگاه یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی است که دارای 12 قالب مجزا برای تولید بلوک با سرعت زیاد است. این دستگاه تفاوت چندانی با دستگاه های دیگر ندارد و فقط تعداد قالب های آن با دیگر دستگاه ها متفاوت است. لازم به توضیح است که دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک 12 قالبه و 22 قالبه، سیلودار هستند تا میزان مصالح ساختمانی آن ها با کمک سیلو تامین شود.
  • دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک 6 قالبه: این دستگاه، یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی کوچک است که دارای 6 قالب مجزا برای تولید بلوک است. این نوع دستگاه و دستگاه بلوک زنی 8 و 11 قالبه، معمولا بدون سیلو طراحی می‌شوند.

انواع دستگاه بلوک زنی و قیمت|معرفی دستگاه بلوک زنی بتن سرمد

با توجه به اهمیت دستگاه بلوک زنی در صنعت، یکی از مهم ترین موضوعاتی که در هنگام خرید دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک باید به آن توجه کنید، کیفیت دستگاه است، بنابراین حتما برای خرید دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک به سایت افراز بتن سرمد مراجعه کنید، همچنین برای استعلام قیمت و خرید دستگاه می توانید با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

کد خبر 686184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.