ناکامی سوداگر مرگ در انتقال محموله تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از دستگیری یک سوادگر مرگ و کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات هماهنگ مأموران پلیس خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جابه‌جایی محموله‌ای مواد افیونی توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های انتظامی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان لنجان، سرانجام خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروی حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آن، ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف شد.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری سوداگر مرگ در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 686143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.