رویارویی دوباره بیرانوند و رونالدو؛ باشد برای بعد!

دروازه‌بان پرسپولیس دیدار با النصر را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه هفته گذشته تیم‌ملی ایران در چارچوب دیدار تدارکاتی به مصاف بلغارستان رفت و شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را متوقف کردند؛ یکی از رخدادهای این مسابقه مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقیقه ۲۳ مسابقه بود و شاید بتوان گفت در آستانه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا این یک خبر بد برای قرمزپوشان بود، چراکه یحیی گل‌محمدی در این فصل جایگزین مناسبی برای بیرانوند در اختیار ندارد و با توجه به مصدومیت گلر خود در اولین جدال آسیایی قرمزپوشان باید از امیررضا رفیعی یا مهرشاد اسدی که از بازیکنان جوان و کم‌تجربه پرسپولیس به‌شمار می‌روند، استفاده کند.

دقایقی پیش علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند اظهار کرد: برای مشخص شدن میزان مصدومیت بیرانوند، او عصر دیروز برای انجام MRI اعزام و پس از ارسال پاسخ مشخص شد که کشاله پای چپ او دچار کشیدگی گرید ۲ شده است که درمان آن بین دو تا سه هفته زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: امروز هم برای او سونوگرافی و تزریق در محل آسیب انجام شد و سعی ما بر این است که بیرانوند هرچه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد.

قرمزپوشان روز سه‌شنبه_ بیست‌وهشتم شهریورماه‌_ از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف النصر خواهند رفت و با توجه به مدت زمان مصدومیت بیرانوند این گلر ملی‌پوش بازی با یاران رونالدو را از دست خواهد داد.

کد خبر 686122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.