پرسپولیس کاپیتان خود را از تیم امید پس می‌گیرد!

یاسین سلمانی، کاپیتان تیم ملی امید پس از اتمام مقدماتی جام ملت‌های آسیا به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد و تیم امید را در بازی‌های آسیایی همراهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از پایان کار خود در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ باید بلافاصله برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو در چین آماده شود، آن‌هم در حالی‌که شاگردان عنایتی با تیم‌های مغولستان، عربستان و ویتنام هم‌گروه شده‌اند و بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده در روزهای بیست‌هشتم و سی‌ام شهریورماه و دوم مهرماه، مسابقات تیم امید ایران در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد و ممکن است شاگردان رضا عنایتی به مراحل حذفی هم بروند.

با این وجود اخبار حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها قصد ندارند برای بازی‌های آسیایی هانگژو، یاسین سلمانی را در اختیار تیم امید قرار دهند و او باید پس از اتمام بازی‌های تیم ملی امید در مقدماتی جام ملت‌های آسیا مجدداً در جمع سرخ‌پوشان پایتخت حضور یابد و برای جدال مهم با النصر در تمرینات این تیم شرکت کند.

بدین ترتیب یاسین سلمانی پس از همراهی تیم ملی المپیک ایران در مرحله مقدماتی و انجام بازی سوم برابر ازبکستان از روز بیست‌ودوم شهریورماه به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردد تا برای بازی با النصر از سری رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

سرخ‌پوشان پایتخت روز بیست‌وهشتم شهریورماه باید در یک بازی فوق‌العاده مهم و سخت، به مصاف النصر عربستان بروند و در همان روز، تیم امید ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم امید عربستان خواهد رفت که البته رضا عنایتی، کاپیتان اول تیم خود را در اختیار نخواهد داشت و از حالا باید برای جانشین وی برنامه‌ریزی کند.

کد خبر 686108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.