سود خالص ۱۵ هزار میلیادری فملی در بهار ۱۴۰۲

شرکت ملی مس در سه ماهه نخست سال جاری به سود خالص ۱۵ هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان رسیده است و سود به ازای هر برگه سهم معادل ۲۳ تومان بوده است و نسبت به سقف اردیبهشت‌ماه، افت ۱۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت ملی مس با سرمایه ثبت شده ۶۰ هزار میلیارد تومانی پذیرفته شده در تابلوی اصلی بازار بورس است، نماد این شرکت با فملی در روز جاری در محدوده ۷۴۶ تومان مورد معامله قرار گرفت، این شرکت به ازای هر برگه سهام سود ۸۸ تومانی را شناسایی کرده است و پی بر ای برابر با ۸.۵ واحد را به خود اختصاص داده است، پی بر ای گروه این شرکت نیز در همین محدوده قیمتی است.

در روز جاری به دلیل منفی بودن بازار حقوقی خریدهای زیادی را در این نماد انجام داد، تعداد برگه سهام این شرکت برابر با ۶۰۰ میلیارد برگه سهم و شناوری این شرکت برابر با ۴۳ درصدی است، ارزش بازار این شرکت برابر با ۴۴۸ هزار میلیارد تومان است.

این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری به درآمد عملیاتی ۲۳ هزار میلیارد تومانی رسیده است که رشد پنج درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های شرکت با مدیریت خوب مدیران کاهش ۱۶ درصدی داشته و به ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است، سود ناخالص شرکت برابر با ۱۶ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، که رشد ۱۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با یک هزار میلیارد تومان بوده که کاهش ۱۷ درصدی داشته است، سایر درآمدها برابر با ۲۵ میلیارد و سایر هزینه‌های شرکت با ۳۸۶ میلیارد تومان بوده است و رشد ۹۲ درصدی داشته است و سود عملیاتی شرکت به ۱۵ هزار میلیارد تومان رسیده است و رشد ۲۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

سایر هزینه‌های مالی برابر با یک میلیارد تومان است، سایر درآمدهای غیرعملیاتی برابر با ۹۸۵ میلیارد تومان بوده است و سود عملیات در حال تداوم نیز برابر با ۱۶ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۳ درصدی داشته است، شرکت ۹۶۶ میلیارد مالیات پرداخت کرده و به سود خالص ۱۵ هزار ۱۴۶ میلیارد تومان رسیده است و سود به ازای هر برگه سهم معادل ۲۳ تومان بوده است. شرکت نسبت به سقف اردیبهشت‌ماه افت ۱۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 686036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.