امروز ۱۸ شهریور در بورس چه خبر است؟

با تثبیت شاخص بالای سطح دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد، حفظ روند صعودی دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش خبرنگار ایمنا، رشد چشمگیر قیمت نفت به ۹۱ دلار، اتمام تعطیلات هفتگی و رشد ۲۰۰ تومانی قیمت دلار منجر به بهبود معاملات بازار امروز خواهد شد پیش بینی می‌شود بازار امروز به سطوح حمایتی واکنش مثبت نشان دهد.

در بازارهای جهانی نیز شاهد رشد قیمت‌ها هستیم به طور مثال اوره به ۴۲۰ دلار جهش پیدا کرده است، معامله‌گرانی که روز سه شنبه فروشنده بوده‌اند احتمال دارد امروز به صحنه معاملات باز گردند، با تثبیت شاخص بالای سطح دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد، حفظ روند صعودی دور از انتظار نیست.

با توجه به اخباری که در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی منتشر شده، برخی از کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که قیمت انواع خودرو داخلی تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت، از این رو، احتمال حرکت گروه خودرویی نیز وجود دارد، اگر کلیت بازار مثبت باشد پیش بینی رشد نمادهای خودرو خساپا و خگستر را خواهیم داشت.

با توجه به افزایش قیمت نفت، کرک اسپردها و افزایش نرخ ارز پایه محصولات به ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان، گروه پالایشی روند مناسبی دارد و پیش بینی می‌شود که گزارشات سه ماهه دوم متفاوت از سه ماهه اول باشد، احتمال رشد صندوق پالایش و اهرم نیز در روز جاری وجود خواهد داشت.

افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ با افت ۷۸۹۸ واحدی، به ۲,۱۴۳,۰۷۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۷۷۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱.۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۲۷۴,۳۹۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۰۲۰ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۵,۲۷۸,۵۱۷ میلیارد ریال شد.

نمادهای «خودرو»، «فولاد» و «نوری» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

امروز ۱۸ شهریور در بورس چه خبر است؟

کد خبر 686023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.